wtorek, 14 kwietnia 2009

Dlaczego?

Powinnam tutaj napisac dlaczego stworzylam tego bloga. Odpowiedz wydaje sie byc prosta - by pielegnowac wspomnienia, dzielic sie nimi z Wami i pokazywac Wam Szkocje taka, jaka ona jest, ni ladniejsza ni brzydsza. Jest mi latwiej byc obiektywna, bo to moja adoptowana Ojczyzna. Mam w sercu polskie krajobrazy i zakatki, teraz szukam szkockich.
Nie ma lepszych i gorszych krajobrazow. Sa inne. Inne sa te polskie, inna sa szkockie. Kazdy kraj ma cos specyficznego, ale zawsze warto wzbogacic sie o znajomosc kolejnych.
Zapakuj swoj tobolek i ruszaj ze mna w droge, przygoda juz czeka!

3 komentarze:

  1. Fotki jak zwykle rewelacyjne. Co Szkocja, to Szkocja. Dlaczego w Europie Zachodniej, Południowej lub w krajach nadbałtyckich potrafią zrobić coś co przemawia do wielu, jest użytkowe, spełnia rolę edukacyjną i rekreacyjno-wypoczynkową, a u nas nie? Podziwiam zagospodarowanie terenu. Czekam na lepsze czasu u nas. Może kiedyś nastaną?
    Tak pomyślałem o naszych studiach - ciekawe miejsce na wycieczkę z hydro.
    pozdrawiam kk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kola sa naprawde atrakcyjne, nawet dla 6ciolatka, Jakub byl wniebowziety, A i nas, doroslych zachecilo do eksplorowania calego obiektu. Nawet prawo Archimedesa nam sie przypomnialo....jak to jest ze te gondole waza zawsze 600 kg niezaleznie czy pusta czy z barka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wierzę w to. Mnie samego takie rzeczy bardzi interesują. A gdybym miał możliwośc w Polsce zrobić taką wycieczkę dla uczniów to by była "bomba".
    kk.

    OdpowiedzUsuń